odbywającego się co dwa lata Konkursu byli: Oddział Bydgoski Federacji
Caecilianum, Akademia Muzyczna im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy, oraz Parafia pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w
Bydgoszczy.
całej Polski popularyzowało polską i obcą sakralną twórczość chóralną, nawiązującą do
tradycji muzycznych Wielkiego Postu, konfrontowało i doskonaliło poziom artystyczny,
wymieniając swoje doświadczenia i
nawiązując współpracę między zespołami, poznając historię i kulturę Bydgoszczy.
chórów dziecięcych do lat 12, chórów dziecięcych do lat 16, chórów
młodzieżowych, chórów jednorodnych, chórów mieszanych, chórów kameralnych i
zespołów wokalnych, a ich zadaniem było wykonanie kompozycje sakralnych, w tym
dwóch o tematyce pasyjnej lub wielkopostnej, zaś pozostałe musiały być utrzymane
w podobnym charakterze.
stosując skalę punktową przyznając:
do lat 12
Chór Chłopięcy „Słowiki” – 70,8 pkt.
Grzegorz Handke
Cantorum Bialostociensis – Białystok – 95,2 pkt.
Anna Olszewska
chóry jasnogórskie: Jasnogórski Zespół Wokalny Camerata i Jasnogórski Chór Chłopięcy Pueri Claromontani – 91,0 pkt.
Jarosław Jasiura
89,5 pkt.
Monika Twarduś
Żeński PRIMO ZSO nr 1 w Bydgoszczy – 87,0 pkt.
Monika Wilkiewicz
Kantylena III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie – 82,5
pkt.
Małgorzata Nowak
Młodzieżowego Domu Kultury w Wieluniu – 77,8 pkt.
Jakub Jurdziński
Chór Kameralny Presto – Łódź – 70,0 pkt.
Kamil Chałupnik
Chór Bogorya – Grodzisk Mazowiecki – 86,8 pkt.
Marcin Łukasz Mazur
Żeński „Sonantes” Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – 86,5 pkt.
Hanna Malicka
Zespół Wokalny „Voces de Fuego” – Szczecin – 72,0 pkt.
Kamil Szałata
Coelestis Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie –
94,2 pkt.
Agnieszka Tomaszek
Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie – 94,0 pkt.
Michał Sławecki
Chór Politechniki Gdańskiej – 94,0 pkt.
Mariusz Mróz
Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach – 85,4 pkt.
Dominika Kawiorska
Liturgiczny Parafii NMP Wspomożenia Wiernych w Zalesiu Dolnym – 81,0 pkt.
Paweł Ginda
Mieszany Towarzystwa Śpiewaczego „Lutnia” w Zgierzu – 76,8 pkt.
Patryk Kobylarczyk
NADZIEJA – Nakło – 95,4 pkt.
Michał Gacka
Kameralny Ab Imo Pectore – Ożarów
Mazowiecki – 93,0 pkt.
Mariusz Latek
Chór Kameralny – Warszawa – 83,2 pkt.
Izabela Tomaszewska
Kameralny „Slavica Musa” – Knurów – 79,2 pkt.
Tomasz Paweł Sadownik
Chór Carmen – Białystok – 79,0 pkt.
Bożena Bojaryn-Przybyła
Chór Kameralny CONTINUO – 76,8 pkt.
Waldemar Bączyk
Świętego Mikołaja – Gdańsk – 70,2 pkt.
Aleksandra Zawada
wokalnych
wokalny PRO ANIMA – Warszawa – 92,5 pkt.
Barbara Kucharczyk
Zespół Wokalny „Hermonium” Akademii Muzycznej w Bydgoszczy – 85,2 pkt.
Wokalny „CANTUS DELICIUM” – Pyrzyce – 73,0 pkt.
Tomasz Szutkowski
NADZIEJA – Nakło
Michał Gacka
kompozycji pasyjnej „O vos omnes” Szymona Godziemby-Trytka
NADZIEJA – Nakło
Michał Gacka
Bruskiego
Chór Bogorya – Grodzisk Mazowiecki
Marcin Łukasz Mazur
Centrum Kultury w Warszawie Krzysztofa Dudka
NADZIEJA – Nakło
Michał Gacka
Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy prof. zw. Jerzego Kaszuby
wokalny PRO ANIMA – Warszawa
Barbara Kucharczyk
Edukacji Muzycznej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
prof. dr hab. Elżbiety Wtorkowskiej – dla najlepszego dyrygenta konkursu
Tomaszek
Vox Coelestis Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Nagroda Specjalna Dyrektora Instytutu Edukacji
Muzycznej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy dr. hab. Bernarda
Mendlika
Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Michał Sławecki
Centrum Kultury w Bydgoszczy Marzeny Matowskiej
Akademicki
Chór Politechniki Gdańskiej
Mariusz Mróz
Nagroda Specjalna za pielęgnowanie tradycji śpiewu
liturgicznego
Liturgiczny Parafii NMP Wspomożenia Wiernych w Zalesiu Dolnym
Paweł Ginda
Nagroda Specjalna Przewodniczącego Rady Artystycznej
Federacji Caecilianum prof. dr. hab. Mariusza Kończala
Coelestis Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Nagroda Specjalna Wiceprezes Zarządu Głównego Federacji
Caecilianum Anny Wójtowicz
Cantorum Bialostociensis – Białystok
Anna Olszewska
